Klient.
Shoperly.pl to dynamicznie rozwijająca się platforma e-commerce, oferująca szeroką gamę produktów sportowych, artykułów fitness, ogrodowych i dla dzieci. Misją marki jest zapewnienie klientom wygodnych zakupów oraz bogatego wyboru towarów.



Wyzwanie
W biznesie wygrywają Ci, którzy mają odwagę myśleć niestandardowo, aby dotrzeć do swoich klientów wszędzie tam, gdzie są Ci ostatni. Shoperly tak w produkcji asortymentu, jak i w marketingu stawia na jakość i nie boi się nowych rozwiązań. Tym razem postanowili wykorzystać WP ads, aby zwiększyć sprzedaż.
Kiedy Shoperly za naszą sugestią zdecydowało się na promocję w zupełnie nowym kanele reklamowym WP Ads, celem było nie tylko zwiększenie ruchu, ale przede wszystkim skuteczne retargetowanie użytkowników, którzy odwiedzili stronę, lecz nie dokonali zakupu.
Jak sprawić, by klienci wrócili na stronę i sfinalizowali transakcję? – takie pytanie zadał nam klient, a my – mówimy to z dumną – znaleźliśmy na nie odpowiedź.
Rozwiązanie
WP Ads to stosunkowo nowy kanał promocji, który zapewnia duże możliwości działań sprzedażowych. Aby odpowiedzieć na postawione nam wyzwanie, wykorzystaliśmy zaawansowane narzędzie dostępne w tym systemie reklamowym:
Silnik rekomendacyjny WP Sales Booster
Jest to kampania sprzedażowa działająca na podstawie feedu produktowego, rozliczana za sprzedaż. Analiza zachowań użytkowników pozwoliła na precyzyjne rekomendowanie produktów, które mogły ich zainteresować przy kolejnych wizytach. Co ważne nasz klient ponosił koszty tylko wtedy, gdy realnie sprzedał produkt.