Klient.
Synergie Polska to sklep ezoteryczny oferujący szeroką gamę produktów takich jak karty tarota, karty anielskie, wyrocznie, publikacje książkowe i inne akcesoria ezoteryczne. Sklep kieruje swoją ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm związanych z ezoteryką. Synergie Polska nie tylko skupia się na sprzedaży, ale również kreuje doświadczenia. Współpracuje z popularną polską tarocistką Agiatis, aby dostarczyć konsumentom materiały wspierające. Sklep aktywnie uczestniczy w ezoterycznych eventach i prowadzi działalność edukacyjną poprzez media społecznościowe.

Tomasz Kwiatkowski



Wyzwanie
Niektóre zmiany przychodzą jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki, a niektóre rodzą się w wyniku drobiazgowej analizy. Tak było w przypadku naszego klienta, który zauważył rosnący potencjał ekspansji w segmencie B2C i B2B branży ezoterycznej.
Aby ten cel nie pozostał jedynie mglistą wizją, konieczne stało się stworzenie sklepu internetowego, który z jednej strony przyciągnie klientów indywidualnych, a z drugiej wzmocni relacje z partnerami biznesowymi.
Osiągniecie takiej synergii działań to wyzwanie. Klientom indywidualnym zależy na nowoczesnych rozwiązaniach i atrakcyjnej prezentacji produktów, natomiast klienci biznesowi oczekują stabilnego partnera, dostępu do materiałów wspierających sprzedaż.
Magia w tym wypadku była jednak zbędna, wystarczył doświadczony zespół UX designerów i web developerów.
Rozwiązanie
Etap makiety
W marketingu – w przeciwieństwie do miłości – nie warto wróżyć z fusów, a twardo stąpać na ziemi i bazować na insightach. Tej zasady trzymaliśmy się rozpoczynając prace dla Synerie. Naszym punktem wyjścia było lepsze zrozumienie odbiorców oraz analiza wymagań i specyfiki biznesu.



Podsumowanie
Case study Synergie Polska udowadnia, że połączenie przemyślanego UX ze zrozumieniem klientów może przynieść magiczne rezultaty.
Dzięki synergii działań B2C i B2B firma nie tylko zwiększyła sprzedaż, ale również umocniła swoją pozycję jako lidera w branży ezoterycznej. Nasze działania sprawiły, że zakupy w Synergie Polska to nie tylko kolejna transakcja online, ale również wyjątkowe doświadczenie.
Wnioski
Poprawa doświadczenia użytkownika zawsze skorelowana jest ze zwiększaniem przychodów. Kluczem do sukcesu jest lepsze poznanie grupy docelowej i jej specyfiki. Wykorzystanie danych ilościowych, jakościowych oraz wieloletniego doświadczenia biznesowego to recepta na osiągnięcie magicznych rezultatów.