Jesteśmy doświadczonym zespołem, dla którego marketing internetowy to nie tylko praca ale przede wszystkim pasja.
Działamy w obszarach SEM, SEO, performance marketingu, content marketingu, user experience, e-mail marketingu, a także analityki.

Jesteś o krok od pobrania naszego e-booka: "E-marketing i e-commerce kierunki zmian". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!
W poniższej instrukcji przedstawiono niezbędne narzędzia, przeanalizowano proces tworzenia scenariuszy, podłączania webhooków oraz konieczność stosowania filtrów, a przede wszystkim, zobrazowano cały proces podłączania bota do witryny internetowej – krok po kroku. Warto pogłębić swoją wiedzę w tym zakresie i dowiedzieć się, jak wdrożyć na stronie chatbota, który może pozytywnie wpłynąć na doświadczenia użytkowników.
Nowy system operacyjny iOS14 niesie ze sobą zmiany w polityce prywatności. Użytkownik podczas korzystania z aplikacji będzie miał wybór – może się zgodzić się na gromadzenie i udostępnianie danych (Allow Tracking) lub odmówić (Ask App Not To Track). Monit AppTrackingTransparency będzie pojawiał się w wszystkich aplikacjach dostępnych w App Store. Zmiany odczują między innymi firmy tworzące aplikacje i utrzymujące się z reklam (zwłaszcza małe), jak również firmy korzystające z systemu reklamowego Facebooka.